[Falster Consultancy

Project 1: Cross-Channel marktonderzoek Nederlandse netwerken en tablet
  • ​Marktaandelen van de diverse tablet-fabrikanten inzichtelijk gemaakt

  • Overview Nederlandse mobiele telefoonnetwerken

  • SWOT-analyse

  • Way to market


Project 2: Interim Managing Director UK repair center

  • Hands-on management aanpak

  • Inzichtelijk maken van de belangrijkste KPIs en introduceren van een rapportagestructuur

  • Luisteren naar wensen klanten en waar mogelijk onmiddellijke doorvoeren van wijzigingen in processen

  • Personeel


Project 3: Opzetten Nederlands kantoor Engelse telefoondistributeur als Managing Director

  • Vinden van locatie kantoor

  • Aannemen van personeel

  • Volledig P/L verantwoordelijk

  • Aansturen verkoop- en marketingafdeling

  • Maandelijkse rapportage aan de 'Board of Directors' in de UK​


Project 4: Implementatie van Walk-in Centers voor mobiele telefoonreparaties

  • Vinden van locatie Walk-in Centers

  • Aannemen van personeel

  • Volledig P/L verantwoordelijk

  • Uitwerken marketingstrategie

  • Verkrijgen van 'buy in' van zowel diverse mobiele telefoonfabrikanten als de netwerken